Journal of Paramedical Sciences & Rehabilitation
فصلنامه علمی- پژوهشی علوم پیراپزشکی وتوانبخشی
Medical Sciences
https://jpsr.mums.ac.ir/
0
2322-5238
2345-2730
fa
jalali
1396
7
1
gregorian
2017
9
1
6
3
online
1
fulltext
en
بررسی تأثیر آموزش توجه اشتراکی بر میزان آغازگری-پاسخدهی اجتماعی کودکان دارای اختلال اوتیسم: پژوهش مورد منفرد
Investigating the Effect of Joint Attention Training on the Degree of Social Initiation-Responding of Children with Autism Spectrum Disorder: Single-Subject Research
مقاله پژوهشی
Original Article
آموزش توجه اشتراکی، آغازگری-پاسخدهی اجتماعی، اختلال اوتیسم
joint attention training, social initiation-response, Autism spectrum disorder
67
79
https://jpsr.mums.ac.ir/article_9142.html
N
Vakilizad
ناهید
ناهید
وکیلی زاد
nahid.v1991@gmail.com
37646
Yes
Depatment of Psychology of Children with Special Needs. Faculty of Psychology and Educational Sciences University of Isfahan. Isfahan. Iran
دانشجوی کارشناسیارشد روانشناسی کودکان استثنایی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
M
Malekpour
مختار
مختار
ملک پور
mokhtarmalekpour@gmail.com
37645
No
Department of Psychology of Children with Special Needs, University of Isfahan, Isfahan, Iran
استاد گروه روانشناسی کودکان با نیازهای خاص، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
S
Faramarzi
سالار
سالار
فرامرزی
salrfaramarzi@yahoo.com
37647
No
Department of Psychology of Children with Special Needs, University of Isfahan, Isfahan, Iran
دانشیار گروه روانشناسی کودکان با نیازهای خاص، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران