Journal of Paramedical Sciences & Rehabilitation
فصلنامه علمی- پژوهشی علوم پیراپزشکی وتوانبخشی
Medical Sciences
https://jpsr.mums.ac.ir/
0
2322-5238
2345-2730
fa
jalali
1397
1
1
gregorian
2018
2
1
7
1
online
1
fulltext
en
مداخله به هنگام در حوزه شنوایی، زبان و دلبستگی کودکان ناشنوای زیر دو سال
Early Hearing, Language, and Attachment based Interventions for Deaf Children under Age of Two
مقاله پژوهشی
Original Article
برنامه جامع توانبخشی خانواده محور، مهارت های ارتباطی، مهارت های اجتماعی هیجانی، کودکان ناشنوا
Family-based Comprehensive Rehabilitation Program, Communication skills, Ssocial-Emotional skills, Deaf Children
57
68
https://jpsr.mums.ac.ir/article_10363.html
F
Nikkhooo
فاطمه
فاطمه
نیک خو
fnikkhoo@ut.ac.ir
43181
No
Department of Psychology and Education of Exceptional Children, School of Psychology and Educational Sciences University of Tehran, Tehran, Iran
دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران، تهران، ایران
S
Hassanzadeh
سعید
سعید
حسن زاده
shasanz@ut.ac.ir
43182
Yes
Department of Psychology and Education of Exceptional Children, School of Psychology and Educational Sciences University of Tehran,Board Member of Iranian Cochlear Implant Center, Tehran, Iran
دانشیار گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، عضو تیم کاشت حلزون شنوایی ایران، تهران، ایران
G.A
Afrooz
غلامعلی
غلامعلی
افروز
afrooz@ut.ac.ir
43183
No
Department of Psychology and Education of Exceptional Children, School of Psychology and Educational Sciences University of Tehran, Tehran, Iran
استاد تمام گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، تهران، ایران
V
ّarzad
ولی اله
ولی اله
فرزاد
vfarzad@yahoo.com
43184
No
Department of Psychology, School of Psychology and Education. University of Kharazmi, Tehran, Iran
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران