نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، تهران، ایران
2 استادیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران. تهران، ایران
3 استادیار مدیریت ورزشی دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران. تهران، ایران
4 دانشجوی دکترای تخصصی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، پردیس بین المللی کیش، دانشگاه تهران، کیش، ایران
چکیده
کلیدواژهها